Share This!

Τα ζώδια γυμνάζονται! Τι θα πρέπει να προσέξουν;

 Τα ζώδια και η άσκηση

 
Ότι, όταν ασκείσαι, πρέπει να ακολουθείς τις οδηγίες των ειδικών το ξέρεις. Ότι όμως τα άστρα μπορεί να σου φωτίζουν  το δρόμο ή να σου βάζουν τρικλοποδιές το ήξερες; Αφού πάρεις τη γνώμη του γιατρού σου και κάνεις τις εξετάσεις που ενδεχομένως θα σου υποδείξει εκείνος και αφού διαλέξεις τον τρόπο γυμναστικής και άθλησης που σου ταιριάζει, θα πρέπει να το πάρεις απόφαση και κάποια στιγμή να αρχίσεις, αν δεν έχεις αρχίσει ακόμα.  Δεν περιμένεις τώρα να μάθεις ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Η αρχή, φυσικά, έρχεται μετά την απόφαση, και μέχρι το τέλος παραμένει ≪το ήμισυ≫. Γιατί τα αγαθά κόποις κτώνται. Και η υγεία είναι αγαθό, μην το ξεχνάς!
 
Βέβαια, στην προσπάθειά σου αυτή, πρέπει και να προσέχεις, γιατί αφού αντιμετωπίσεις πρώτα τον κακό σου εαυτό, που δεν σε αφήνει να προοδεύσεις,  πρέπει να αντιμετωπίσεις και κάποιους πλανήτες που -πέρα απ' τα πολλά  καλά τους και τη μεγάλη βοήθεια που κατά καιρούς  σου δίνουν -τους πιάνουν κι οι αναποδιές τους κάποιες μέρες, και για να σπάσουν πλάκα σού βάζουν τρικλοποδιές.
 
Νέα Σελήνη στον Κριό-Κάνε μια νέα αρχή!
 
Κάπου θα  έχει πάρει τ ' αφτί σου ότι με τη Νέα Σελήνη ευνοούνται τα νέα  ξεκινήματα. Τα  άστρα έχουν προνοήσει, λοιπόν, και κάθε μήνα σού δίνουν την  ευκαιρία να θέτεις στόχους και να καταστρώνεις  τα απαραίτητα σχέδια για να τους  επιτύχεις. Έτσι, το μεγαλύτερο μέρος του  Απριλίου επηρεάζεται από τη Νέα Σελήνη  στον Κριό, που πραγματοποιήθηκε στις 18 Απριλίου και με την οποία μπορεί να μπεις  σε μια φάση νέου  ξεκινήματος.
Μήπως, λοιπόν, έχει έρθει ο καιρός ν'ασχοληθείς και με τη φυσική σου κατάσταση, την οποία  μπορεί να έχεις παραμελήσει; Σκέψου το αυτό, όποτε κι αν είσαι γεννημένος.  Μπορεί ν ' αρχίσεις να ασκείσαι  στο σπίτι σου, μακριά από τα βλέμματα  του κόσμου, μπορεί  να το πάρεις απόφαση να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο, για ατομικό  ή ομαδικό πρόγραμμα, ή μπορεί απλώς  να αλλάξεις τον τρόπο των μετακινήσεών σου, να αγοράσεις ποδήλατο ή να βάλεις περισσότερο περπάτημα στη ζωή σου. Και αυτά μπορούν να σου συμβούν, ανεξάρτητα από το πότε είσαι γεννημένος, αν αυτή η Νέα Σελήνη στον Κριό πέφτει στον 3ο, 6ο, 1 1ο ή 12ο οίκο του ωροσκοπίου σου.
 

Η αχίλλειος πτέρνα σου

 
Για να μάθεις πού μπορεί να κρύβεται η ≪αχίλλειος πτέρνα≫ στο σώμα σου, ώστε να την προστατεύεις, να μην την καταπονείς αλλά, αντίθετα, να την ενδυναμώνεις με τη σωστή άσκηση και διατροφή, θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου όχι μόνο το ζώδιό σου αλλά και το ζώδιο στο οποίο έχεις τον ωροσκόπο σου. Καλού - κακού, λάβε υπόψη σου και τα δύο απέναντι ζώδια απ' αυτά (είναι θέμα ≪πολικότητας≫, που λέμε στην αστρολογία). Επίσης, όπως ίσως θα φαντάζεσαι, θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου και κάποιους ενδεχομένως ≪χτυπημένους≫ πλανήτες στο προσωπικό σου ωροσκόπιο.
 

 Πλανήτες, ζώδια και ευαίσθητα σημεία για την υγεία μας

 
ΚΡΙΟΣ - ΑΡΗΣ: Κεφάλι, μυϊκό σύστημα, επινεφρίδια, αίμα, ανδρικά γεννητικά όργανα.
 
ΤΑΥΡΟΣ - ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Λαιμός, αυχένας, θυρεοειδής αδένας.
 
ΔΙΔΥΜΟΙ - ΕΡΜΗΣ: Χέρια, πνεύμονες, αναπνευστικό σύστημα, νευρικό σύστημα.
 
ΚΑΡΚΙΝΟΣ - ΣΕΛΗΝΗ: Στήθος, στέρνο, στομάχι, πεπτικό σύστημα,
συμπαθητικό νευρικό σύστημα, γυναικεία γεννητικά όργανα.
 
ΛΕΩΝ - ΗΛΙΟΣ: Καρδιά, πλάτη, σπονδυλική στήλη, θύμος αδένας.
 
ΠΑΡΘΕΝΟΣ - ΕΡΜΗΣ: Συμπαθητικό νευρικό σύστημα, σπλήνα,
πεπτικό σύστημα.
 
ΖΥΓΟΣ - ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Νεφροί, μέση, γλουτοί.
 
ΣΚΟΡΠΙΟΣ - ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ: Αναπαραγωγικό σύστημα, γεννητικά
όργανα, απεκκριτικό σύστημα, κύτταρα.
 
ΤΟΞΟΤΗΣ - ΔΙΑΣ:Ήπαρ, γοφοί, μηροί, ισχιακό νεύρο, έντερα.
 
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ - ΚΡΟΝΟΣ: Οστά, αρθρώσεις, γόνατα, δόντια,
δέρμα, νύχια.
 
ΥΔΡΟΧΟΟΣ - ΟΥΡΑΝΟΣ: Κνήμες, αντικνήμια, αστράγαλοι,
κυκλοφορικό σύστημα.
 
ΙΧΘΥΕΣ - ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ: Πόδια (από τους αστραγάλους
και κάτω), ανοσοποιητικό σύστημα, επίφυση.
 

Τα άστρα επηρεάζουν το βάρος σου!

 
Η αύξηση βάρους είναι περίεργο φρούτο. Άλλος βλέπει τη ζυγαριά να ανεβαίνει και χαίρεται κι άλλος τη βλέπει να ανεβαίνει και λυπάται. Δεδομένου ότι πάντα ακολουθείς τις συμβουλές του γιατρού ή και του προπονητή σου, έχε υπόψη σου ότι, αν ο Δίας (ο πλανήτης της επέκτασης και της διόγκωσης) διανύει τον 6ο οίκο του προσωπικού σου ωροσκοπίου βρίσκεσαι σε σε φάση ανοδικής πορείας στη ζυγαριά.
 
 Θέλεις να ξεκινήσεις δίατα; Διάβασε πως σε επηρεάζουν οι πλανητικές όψεις σήμερα αλλά και για τις επόμενες 5 ημέρες στο  Προσωπικό Ωροσκόπιο.
 
Αν θες να πάρεις βάρος, ρώτα έναν ειδικό πώς μπορείς να το κάνεις με τον καλύτερο και πιο υγιεινό τρόπο για τον οργανισμό σου. Αν δεν επιθυμείς να πάρεις επιπλέον βάρος και αυτό είναι κάτι που δεν σου το λέει μόνο ο καθρέφτης σου, που κάποιες φορές είναι παραμορφωτικός είτε από μόνος του είτε λόγω Ποσειδώνα, συμβουλέψου έναν ειδικό διατροφολόγο ή γιατρό πώς μπορείς να το κάνεις για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα. 
Γιατί όπως η αστρολογία θέλει τον αστρολόγο της, θέλει και η δίαιτα και η σωστή διατροφή το διατροφολόγο της και το γιατρό της.  
Και η σωματική άσκηση ίσως θέλει το ≪Γερμανό≫ της, για να σε βάλει σε πρόγραμμα και να επιτηρεί την πρόοδό σου.
 
Ο Νίκος  Βλαχαδάμης  μας εξηγεί: 
personal trainer (n ik o s .v la x a d a m is@ g m a il.c o m)
 
Γενικά υπάρχουν τρεις βασικοί σωματότυποι: ο ενδόμορφος, ο οποίος παίρνει εύκολα βάρος, ο εκτόμορφος, ο οποίος χάνει εύκολα κιλά και δεν παίρνει εύκολα βάρος, και ο μεσόμορφος, ο οποίος έχει ισορροπημένη σωματική κατασκευή. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, με άλλες ανάγκες και άλλα ≪θέλω≫. Έτσι, κάθε πρόγραμμα διατροφής αλλά και προπόνησης πρέπει να είναι εξατομικευμένο. Είναι άστοχο να ακολουθεί κανείς ένα πρόγραμμα διατροφής ή προπόνησης που έχει φτιαχτεί για κάποιον άλλον.
 
Οι άντρες και οι γυναίκες έχουν διαφορετικά επίπεδα ανάρρωσης. Το αντρικό μυϊκό σύστημα είναι πολύ πιο αναπτυγμένο από το γυναικείο και σε μια προπόνηση μπορεί να παράγει μεγαλύτερο προπονητικό όγκο και κατ' επέκταση μεγαλύτερο έργο. Γι' αυτό, το μυϊκό σύστημα ενός άντρα χρειάζεται έως και 48 ώρες ανάρρωσης μεταξύ δύο προπονήσεων της ίδιας μυϊκής ομάδας, ενώ το μυϊκό σύστημα μιας γυναίκας από 4 μέχρι και 16 ώρες.
 
 Βρες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωση