Share This!

Γνωρίστε την δύναμη των Ταρώ

Τα Ταρώ φανερώνουν την αλήθεια για αισθηματικά, οικονομικά και επαγγελματικά.
Η πιο ισχυρή ομάδα ταρωμαντείας είναι εδώ για εσένα!
Τηλεφώνησε τώρα στο 901 600 0417
 
Οι ταρωμάντες του astrologos.gr θα σε οδηγήσουν στις σωστές λύσεις θα φέρουν την απόλυτη επιτυχία στην ερωτική και επαγγελματική σου ζωή. Η Ταρώ είναι παντοδύναμη και οι αποκαλύψεις της συνταρακτικές! Ένα και μόνο τηλεφώνημα θα σε πείσει.
 
Η Ιστορία της Ταρώ
Η αληθινή προέλευση των καρτών που είναι γνωστές με το όνομα tarot, παραμένει ένα μυστήριο που προβληματίζει τους ιστορικούς ακόμα και στις μέρες μας. Από διάφορους συγγραφείς του αποκρυφισμού, έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς διάφορες απόψεις οι οποίες όμως ιστορικά είναι αναπόδεικτες όπως θα δούμε παρακάτω.
 
Τις πρώτες αναφορές για τα ταρώ τις έχουμε από την Ιταλία του 14ου αιώνα. Σε αρκετά κείμενα της εποχής γίνεται λόγος για ένα παιχνίδι με κάποιες κάρτες που ονομάζονταν Tarochi όπου ήταν πολύ δημοφιλές στους αριστοκρατικούς κύκλους της χώρας. Οι κάρτες αυτές αν και μοιάζανε με τα ταρώ που γνωρίζουμε σήμερα είχαν ωστόσο σημαντικές διαφορές στον αριθμό των χαρτιών καθώς και στην εικονογράφηση.        
  
Η πρώτη ταρώ που θυμίζει τις σημερινές και μάλιστα η παλαιότερη που έχει διασωθεί, χρονολογείται στο μέσο του 15ου αιώνα και είναι η τράπουλα της οικογένειας Visconti, οι οποίοι ήταν ηγεμόνες του Μιλάνου.  Τις κάρτες είχε σχεδιάσει ο Βonifacio Bembo, μικρογράφος της σχολής Ferava αλλά και μελετητής του νεοπλατωνισμού και των ερμητικών κειμένων. Η τράπουλα προσφέρθηκε σαν γαμήλιο δώρο της ένωσης της οικογένειας των Visconti με την οικογένεια των Sfortza.
 
Ασφαλώς θα ξαφνιάσει πολλούς το γεγονός ότι τότε τα ταρω χρησιμοποιούνταν περισσότερο για παιχνίδι. Κι όμως στη Γαλλία ακόμα και σήμερα είναι πάρα πολύ διαδεδομένο ένα παιχνίδι με τη ταρω που οι κανόνες του θυμίζουν κάπως αυτούς του Μπριτς. Καθώς όμως μέσα στις κάρτες αυτές (ειδικά στις 22 πρώτες η μεγάλη αρκάνα), υπάρχει πλήθος καβαλιστικών, αλχημικών και αποκρυφιστικών συμβολισμών, καταλαβαίνουμε πως όποιοι κι αν ήταν οι αρχικοί εφευρέτες του, αποφάσισαν να διασώσουν απόκρυφες γνώσεις μεταμφιέζοντας τες σε παιχνίδια. Καθόλου παράλογο μιας και η ιερά εξέταση ήταν αρκετά δραστήρια τα χρόνια εκείνα.  Οπωσδήποτε τράπουλες σαν αυτή των Visconti Sfortza απευθυνόντουσαν σε ελάχιστα άτομα, μιας και ήταν αρκετά ακριβές. Φτιαγμένες εξ’ ολοκλήρου στο χέρι από αξιόλογους καλλιτέχνες και συχνά διακοσμημένες με ελάσματα χρυσού, ήταν πραγματικά απλησίαστες για τους πολλούς. Το ταρώ έγινε πιο προσιτό με τη διάδοση της τυπογραφίας, οπότε άρχισε να παράγεται μαζικά, απευθυνόμενο πλέον σε όλους.
 
Βασική χώρα παραγωγής υπήρξε η Γαλλία, όπου διαμορφώθηκε το στυλ της «Μασσαλιώτικης Ταρώ» που θεωρείται ακόμα και σήμερα κλασικό και αναγνωρίσιμο, αν και όχι τόσο κομψό όπως τα παλαιότερα σχέδια.
 
Κατά τον 18ο αιώνα, είχε πλέον γνωρίσει μεγάλη διάδοση τόσο σαν μέσο ψυχαγωγίας όσο και σαν σύστημα μαντικής και άρχισε να τραβάει την προσοχή αρκετών λόγιων του εσωτερισμού. Ο πρώτος από αυτούς ήταν ο Ελβετός Court de Gebellin, υψηλόβαθμος τέκτονας και ερευνητής του αποκρυφισμού που αναφέρθηκε εκτεταμένα στο ταρω στο πολύτομο έργο του Toulemonde Primitif. Εκεί υποστήριξε πως η προέλευση του Ταρω είναι αρχαία Αιγυπτιακή και πως η ονομασία Tarot προέρχεται από τις υποτιθέμενες Αιγυπτιακές λέξεις “Ta” και “Rosh” που για εκείνον σήμαιναν  «Βασιλικός δρόμος». Όλα αυτά όμως σε μια εποχή όπου τα Αιγυπτιακά ιερογλυφικά δεν είχαν αποκρυπτογραφηθεί ακόμη από τον αρχαιολόγο Σομπολιόν. Αρκετά χρόνια αργότερα έγινε η αποκρυπτογράφηση των ιερογλυφικών και αρχίσανε εκτεταμένες αρχαιολογικές έρευνες. Έγινε φανερό πως η θεωρία του Gebellin περί Αυγυπτιακής καταγωγής του Ταρώ, ήταν καθαρά μυθική. Ωστόσο η άποψη του άσκησε μεγάλη επιρροή σε αρκετούς αποκτυφιστές και είναι διαδεδομένη ακόμα και σήμερα.
 
Στους επόμενους δύο αιώνες που ακολούθησαν ασχολήθηκαν με την ιστορία, το νόημα και τον συμβολισμό του ταρώ, αρκετοί αξιόλογοι συγγραφείς όπως ο Gerard Ancause (Papus), o Eliphas Levi και ο Arthur Edward Waite. Θα αναφερθούμε ιδιαίτερα στον τελευταίο καθώς στο μνημειώδες του έργο «Το κλειδί του Ταρώ» απορρίπτει τεκμηριωμένα θεωρίες όπως αυτή του Gebellin, ως ιστορία ανακριβείς και τονίζει ιδιαίτερα πως είναι μάταιο να αναζητεί κανείς ίχνη του ταρώ που είναι από τον 14ο αιώνα. Συνάμα δημιούργησε στις αρχές του 20ου αιώνα την τράπουλα Rider / Waite που είναι πολύ διαδομένη μέχρι και σήμερα, καθώς είναι πολύ καλαίσθητα και τα 56 συμπληρωματικά φύλλα (η μικρή Αρκάνα). Είναι εικονογραφημένα, διευκολύνοντας έτσι πολύ την ερμηνεία, πράγμα που δεν συνέβαινε με τις παλαιότερες τράπουλες. Σημαντική υπήρξε και η δημιουργία της «Ταρώ του Θωθ» από τον διαβόητο και αμφιλεγόμενο αποκρυφιστή Aleister Crowley το 1944. Η τράπουλα αυτή έχει πολύ έντονη και πρωτοποριακή εικονογράφηση και οι συμβολισμοί έχουν κάπως αλλάξει, ώστε να συμφωνούν περισσότερο με τις διδασκαλίες του Crowley.
 
Από αυτό το σημείο και έπειτα, άρχισαν να δημιουργούνται άπειρες τράπουλες για κάθε γούστο. Σχεδόν κάθε χρονιά βγαίνουν και νέα σχέδια, με αποτέλεσμα οι συλλέκτες να προβληματίζονται από τις πολλές επιλογές που υπάρχουν.Κανείς λοιπόν δεν γνωρίζει ποια είναι η αληθινή προέλευση του ταρώ. Κανείς δε ξέρει ποιος ήταν αυτός (ή αυτοί) που αποφασίσανε να μεταφέρουνε σε παιγνιόχαρτα, βαθιές αποκρυφιστικές διδασκαλίες. Ίσως οι μελλοντικές έρευνες των ιστορικών και των αρχαιολόγων βγάλουνε στο φως κάποια νέα στοιχεία. Ίσως όμως η προέλευση της μικρής και της μεγάλης Αρκάνας (του συνόλου της Ταρώ) παραμείνει καλυμμένη με το πέπλο του μυστηρίου. Σημασία έχει πως το ταρώ έχει γίνει διαχρονικό και εξακολουθεί να δίνει αξιόλογες απαντήσεις στις ανθρώπινες αναζητήσεις, κρύβοντας θησαυρούς για τους ειλικρινείς ερευνητές.
 
Για αληθηνές προβλέψεις τηλεφώνησε τώρα στο 901 600 0417